Tanítót keresünk! Nagyon.

Tanítót keresünk!

 

Az iskolába.

  1. Ütős címsor.Az alkalmas emberekre sokan vadásznak, ezért mindössze néhány másodperced van, hogy felhívd a figyelmét, hogy az óriási kínálat közül pont a tieddel foglalkozzon egy kicsit. Egy hatásos címsornak mindössze ennyi a funkciója: elérni, hogy a Te álláshirdetésedre kattintson, azt kezdje el olvasni. Pl.: „Rendszergazdát keresünk! Nemcsak a fizetés miatt fogsz velünk dolgozni…”
  2. Célközönség.Kinek szól a hirdetés? Milyen embereket szeretnél az ajtóban látni? Hát, akkor nekik írj! Ez a legfontosabb pont. Vedd alapul a legjobb dolgozódat. Nézd meg, hogy miért szeretsz vele együtt dolgozni, milyen személyisége van, mik az erősségei. Ha még több ilyet szeretnél, akkor a bevezetőben írj róluk! „Olyan rendszergazdát keresünk, aki…” és jöhetnek a kívánatos tulajdonságok.
  3. Mi a feladat / Miért fontos az a munkakör.Itt nem igazán arról van szó, hogy mit kell csinálni. A jó emberek jelentőségteljes munkát szeretnek végezni. Ezért a hangsúly itt sokkal inkább azon van, hogy miért fontos, miért szükséges annak a munkának a végzése. Minek a megvalósítására keresel embert? Ez hogyan tesz hozzá a cég működésének egészéhez?
  4. Ellenállhatatlan ajánlat.Mit ajánlasz, ami jobb, több, kecsegtetőbb, mint a konkurenciáé? Próbálj itt is kitűnni! Kerüld az olyan kifejezéseket, hogy „versenyképes fizetés, előrelépési lehetőség”. Ennek ma már nincs ereje. Ne csak a fizetésről írj, hanem azokról a bónuszokról, amelyeket pluszba nyújtani tudsz! Étkeztetés, utazástérítés, ingyenes képzések, világot láthat, stb.
  5. Cég filozófia / jövőkép.Érdemes a cégről is beszélni egy picit. De ne csak arról írj, mivel foglalkoztok, hanem inkább arról, hogy miért foglalkoztok azzal. A kiváló munkaerő hosszútávra tervez. Mi a vízió? Mi a cég küldetése? Mit akartok megvalósítani? Mik a hosszútávú elképzelések?
  6. Dolgozók véleménye.Az elégedett vásárló a legjobb reklám. Ha tényleg jó nálad dolgozni, akkor bizonyítsd! Derítsd ki, a dolgozóid miért szeretnek nálad dolgozni! Szerezz mosolygós fotókat róluk, és kérd a hozzájárulásokat ezek megjelentetésére! Nagyon hatékony!
  7. Elért eredmények.Van olyan eredmény, amire igazán büszke vagy, és csapattal közösen értétek el? Mesélj róla egy keveset + egy jó fotó (lehetőleg a csapatról), és máris kézzelfogható, hogy ti tényleg egy csapat vagytok!
  8. Társadalmi felelősség vállalás.Oké, beszéltünk a cég küldetéséről, jövőképéről, de van bármi egyéb, amivel közvetettebb módon járultok hozzá a társadalom jobbításához? Adományozás, jótékonysági események, véradás, faültetés, stb. Az emberek szívesen dolgoznak olyan helyen, amire büszkék lehetnek. Hadd szóljon!
  9. Kinek való / kinek nem.A álláshirdetés végén akár összefoglalhatod, hogy kiknek a jelentkezését várod, és kik azok, akik inkább ne fáradjanak. Egyrészt jól megszűröd a jelentkezőket, másrészt nagyon jól fest, hogy nálad nem dolgozhat akárki.
  10. Utasítás.Erre nem szoktak túl nagy figyelmet fordítani, pedig óriási jelentőségű. Minden értékesítési szöveg végén meg kell mondani, hogy mi a következő lépés. Mit kell tenni, ha valaki érdekel a munkalehetőség? Hogyan jelentkezhet? „A jelentkezéshez töltsd ki az alábbi mezőket / hívd ezt a számot / írj erre az e-mail címre”, stb.

+ 1 tanács: VIDEÓK! Minél személyesebb a céged, annál szívesebben csatlakoznak hozzád! Egy videó rólad vagy a HR-esről, ahogy 2-3 percben elmondja a lényeget, csodákra képes!

Alsó tagozatba.

Délelőttre. Délutánra. Vagy váltva.

Jelentkezz!

 

 

Szakmai ismeretek

Kiváló kommunikáció

Sales affinitás

Angol

CRM ismeret

The MiniCRM Way

I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning. I do the right thing. The right way. With the right people.

Kutyabarát munkahely

Hangulatkép

A siker nem szerencse kérdése

Kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre. Belső tréningek a legújabb trendek és bevált technikák alapján; egyéni és csapat kihívások; coaching.

Miért jó itt dolgozni?

“Mert nálunk nem csak kamu a “támogató csapat, versenyképes bérezés, jófej kollégák” szöveg, hanem felvesznek, betanulsz és meglátod, hogy tényleg így van!”

“Mindig izgalmas kihívásokkal nézhet szembe az ember, melyek megoldásában a csapat, a vezetőség mindig segítő kezet nyújt.”

“Jó csapat, korrekt vezetőség, kreatív HR, rugalmas munkavégzés (home office) és fiatalos légkör jófej kollégákkal.”

Szerethető termék

BIX – Legjobb ügyfélélmény Díj 2020.

Tulajdonságok

  • Eredményorientált
  • Magabiztos
  • Megoldásorientált
  • Pozitív attitűd
  • Precíz

Termék bemutatása

A MiniCRM 2009 óta létező felhő alapú eszköz agilis cégvezetőknek. Gyorsan bevezethető és megfizethető termék, ezért ma már több mint 1700 Magyar és Román kisvállalat használja.

Állás leírása

Folyamatosan új és kihívásokkal teli célokat tűzünk ki magunk elé, amelyek eléréséhez most egy értékesítés támogató kollégát keresünk csapatunkba. Csatlakozz hozzánk, ha hosszú távon profi értékesítővé szeretnél válni, aki magabiztos CRM tudással is rendelkezik.

Magadra ismersz?

Szívesen beszélnél cégvezetőkkel és vállalkozókkal?

Tudod irányítani a beszélgetéseket?

Kitartó vagy és leleményes?

Kifogások keresése helyett vállalod a felelősséget?

Előny, ha van némi munkatapasztalatod, de 3 év értékesítői tapasztalattal már nem ez lesz a te melód!

Bringabarát munkahely

Bringatároló a teremgarázsban, zuhanyzó az irodaházban.

Munkavégzés

40 óra / hét munkaidő

Iroda, vagy home office: te döntöd el.

Itt van az irodánk

Ilyen feladatok várnak rád

Cég képviseletében elsőként kapcsolatba lép érdeklődőinkkel (cégvezetőkkel, vállalkozókkal).

Az érdeklődők igényeit különböző módszertanok és kérdezéstechnikák alkalmazásával azonosítani.

Továbbadni az érdeklődőt egy értékesítőnek, aki online prezentálja megoldásainkat a MiniCRM-ben.

Adminisztrálni egy egységes, bárhonnan elérhető ügyfélkezelő rendszerben, amit éppenséggel pont MiniCRM-nek hívnak!

Együttműködni a többi csapattal, különösen a marketinggel (ők szállítják a bejövő érdeklődőket) és az értékesítési csapattal.

Szerethető Munkahely

60 fős csapatunk már elég nagy, hogy álmainkat megvalósítsunk. És még elég kicsi ahhoz, hogy megmaradjon a családias, támogató és nyitott légkör.

Mi a jó a csapatban?

“A hangulat, az összetartás, ugyanaz a belső motiváció mindenkiben és küzdés a végletekig.”

“Olyan csapat részeként alkotni, ahol nap mint nap inspirál, hogy soha nem hallod senkitől a “lehetetlen” szót.”

“Az összetartás és a családias jelleg.”

Miben más a MiniCRM?

“Transzparensen, szervezetten működünk. Célorientált, tudja honnan indult, hol tart jelenleg és hova szeretne elérni.”

“Képesek vagyunk reagálni egy problémára, mielőtt az bekövetkezne. Mi irányítunk, és nem minket irányítanak.”

“Az, hogy folyamatosan van lehetőségem fejlődni és fejlődők is.”

Miért jó munkahely a MiniCRM?

Nincs multi légkör, mindenki számít, nemcsak egy vagy a sok közül. Értékelik a munkádat és dicsérnek, ha leteszel valamit az asztalra! Meghallgatják a véleményed, sőt…

Rendkívül agilis működésű szervezet, ami a külső változásokra gyorsan reagál.

Ajánlatunk

Próbaidő alatt: 300 000 Ft – 390 000 Ft bruttó / hó (Fix + teljesítményarányos mozgóbér)

Próbaidő után: 340 000 Ft – 490 000 Ft bruttó / hó (Fix + teljesítményarányos mozgóbér)

A fix bér Mastery rendszer szerint emelkedhet.

Egészségügyi biztosítás

Extra szabadság a belső szabályzatunk alapján

Minőségi eszközök (Macbook, okostelefon)